[Hjemme] [Inspirasjon] [Tips og gjenbruk] [Smakfulle oppskrifter] [Konkurranser]

mandag 12. mars 2012

Vårstemning med inspirasjonsbilder

Nå er det ikke lenger snakk om vårfornemmelse, men VÅR! ... 13 grader, skyfri himmel, herlig. Om jeg ikke har inntatt min første ordentlige ute-is ennå, så har jeg i hvert fall erklært strikkesesongen for åpnet også utendørs. Tenker det blir 100 kulers is til lørdan, jeg. Da skal sola glimre med sitt nærvær i like stor grad som i dag, tenk ;-)  

(Jeg lukker øya for spådommer om overskya onsdag og torsdag, og ser fram til helgen).
Jakten på Grillen er herved i gang.

Men hvis været er kjipt der du bor går det fint an å drømme seg litt bort i stedet. God vårstemning :-)

Foto: IB Laursen
Foto: IB Laursen
Foto: IB Laursen
Fargerike tekstiler mot røffe møbler = nice. Foto: Bloomingville
Foto: Bloomingville


Selvplukk... All I want for spring is....
Fjøl funnet hos Boligfryd, bord fra Bloomingville, bur og kanne fra Ellos

5 kommentarer:

  1. Sv: Takk for hyggelig kommentar! Jeg har sagt til sambo'n at når vi kjøper oss hus, vil jeg ha et diigert hobbyrom! :) Det er drømmen...

    Her var det mye lekkert, du! Jeg kom i skikkelig vårstemning nå. Jeg ble overrasket over at man faktisk kan kjøpe lekre interiør-ting hos Ellos! De har ikke brukt å hatt noe særlig tidligere. Tror den blå kannen må bli min..

    SvarSlett
  2. Så mye fint! :)

    Koselig med kommentar fra deg.
    Du får si i fra hvis du lager slike egg da må
    jeg få se. De er enkle å lage + at det er så kjekt
    at man kan bruke restestoffer! ;)

    Her i Tønsberg er det NYDELIG vær
    og gleder meg til jeg kommer hjem..
    Da er det rett ut på terassen sammen med
    ungene også skal vi ta frem grillen og grille
    pølser! ;)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder :) Masser av inspirasjon! Likte spesielt godt bordet fra bloomingville! Gleder meg til å følge deg videre.
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Fine vårlige inspirasjonsbilder - dette er så fin tid!

    God kveld til deg:)

    SvarSlett
  5. Åh... digger bildet av krakken med bøkene på, herlig!!:))
    Takk for tilbakemld på gardintrappen!:) Jeg velger å beholde den som den er, foreløpig;))Som du sier, vanskelig å få den tilbake som den var... det var DISSE ordene som gjorde meg bestemt på at den ikke skal males eller tukles med, for now.... ;))

    Legger meg til som følger hos deg, og liker bloggen din godt!

    Klem til deg, og fiiin tirsdagskveld ønskes deg og dine:)

    SvarSlett