[Hjemme] [Inspirasjon] [Tips og gjenbruk] [Smakfulle oppskrifter] [Konkurranser]

mandag 16. april 2012

Glimt fra Hagemessa

Da var det mandag og på´n igjen! Greit nok det ;-) Det ble en spontan tur til hagemessa på Lillestrøm i går, og både jeg og følget hadde ganske høye forventninger om hagelabyrinter og de flotte blomsteroppsatser. Skuffelsen ble derfor ganske stor da dette ikke var tilfellet. Dóg var det noen fine fontener omringa av blomsterbed, men stort sett var det stands med salg av alskens hagemøbler- og duppeditter.

Plantasjen var kun et billedlig utsnitt av seg selv, slik de fremstår i egne butikker, og de store "tilbuds fristelsene" uteble. Man kunne like gjerne tatt seg en tur til Pantasjen i egen drakt, og fått et langt mer inspirerende inntrykk der.

På en hagemesse forventer i hvert fall JEG litt flere nye ideer, blomsteroppsatser og hageutsnitt i langt større grad enn det som var presentert på Lillestrøm. De kunne gjort seg mye mer flid rundt omkring, spesielt med tanke på blomster og planter. 

Min lille jakt på en høytrykksspyler til god pris på messa ble bare gjennomført halvhjerta, på grunn av amputert kjøpelyst. Men jeg fant meg noen fine saker på standen til Jysk, av alle steder, (dvs der kan jeg jo dra når som helst utenom messa :p) som appellerte til sofahjertet :-)     

Med det sagt vil jeg også påpeke at det var en rekke fine og forseggjorte stands der, hvor øynene sirkulerte 360 grader rundt for å få med seg alt. Jeg falt blant annet for en serie hage/utekjøkken møbler fra Kleeva - easy country style :D Kunne fått det koselig ute med det der altså ;)

fra Kleeva

Fra Kleeva



Marianne fra http://shabbycharm.blogspot.com/ som har styla dette
 Stashet fra Jysk legges ut i eget innlegg :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg er faktiskt ganske enig med deg, skikkelig skuffende messe...

    SvarSlett
  2. DET var da trist att messen ikke ble det du håpet på... bildene fra kleeva var da inspirerende i alle fall! Må snart skaffe meg ett sånnt!

    SvarSlett