[Hjemme] [Inspirasjon] [Tips og gjenbruk] [Smakfulle oppskrifter] [Konkurranser]

lørdag 7. april 2012

Påsken er servert

Påsken er godt i gang - skulle ønske den varte til jul.

Lange lunsjer med egg & bacon, juice og nystekt brød med litt ekstra påskegodis hører med for at jeg skal få Påskefølelsen.

I tillegg setter jeg pris på en liten dose familie, en liten dose husarbeid og en liten dose brett- eller kortspill. Noen ganger må jeg til fjells for å på den gode påskefølelsen, andre ganger trives jeg like godt på hjemmebane og der omkring. Det viktigste er uansett at jeg får følge snuppa på fem år hakk i hæl, mens hun jakter på Påskeegget 1. påskedag. Påskeharen gjemmer alltid egget veldig godt, men takket være Kaptein Sabeltann går det greit å finne fram til mål på grunn av gullmyntene som han legger ut som ledetråd;-)

Kos deg med påskegodt! :-)

Frokosten er herved servert:






4 kommentarer:

  1. Så koselig! ønsker deg en fortsatt fin påske! klem

    SvarSlett
  2. Å så koselig det hörtes ut, jeg ble nesten kastet tillbake till oppveksten med spillkveller på påsken,- hm, ikke hadde jeg noe påskeegg å finne jo ett fann jeg. Farmor hadde tenkt på meg når jeg var på jobbet så fikk jeg ett lite egg med sånne sjokoladeegg, med nugatti i som jeg ikke liker så gott så guttene fikk eggene. Like bra det. Idag koser jeg meg med ledighet og min pose med dragéegg. Har ikke gjort mange knop ikke.
    Ska kaste i litt ved i ovnen innén det blir kallt her hjemme igjen.
    Kos deg i regnet. Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Se hyggelig overraskelse fra meg til deg inne på bloggen min! Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  4. Hei snella... her er jeg... :) håper jeg er litt tilbake nå... :) koselig at du merket at jeg var "borte"... Gleder meg til å snoke litt her... Klems... :)

    SvarSlett